Contoh Surat Akuan Kehilangan Sijil

Contoh Surat Akuan Kehilangan Sijil – Natijahnya akan berlaku kerisauan jika hilang atau rosak surat beranak. Bahawa saya telah mencari sijil tersebut dengan bersungguh sungguh tetapi tidak berjaya dan dengan ini saya mengaku untuk menghantar sijil tersebut kepada syarikat sekiranya sijil tersebut dijumpai selepas daripada pengakuan ini dibuat. Salah satu contoh kegunaan surat. Surat beranak rosak atau hilang mungkin ada diantara kita sudah merasakan surat beranak adalah dokumen biasa. Diperbuat dan dengan sebenar benarnya diakui oleh yang tersebut namanya di atas iaitu. Saya bernama kavitha ic 800330065516 pada tahun 1992 upsr sijil sudah hilang dan pada tahun 1996 pmr sijil saya tidak ambil kat sekolah saya harap pihak minta maaf kesilap saya..

Peraturan Akademik

Bagi yang telah dewasa.

Contoh surat akuan kehilangan sijil. Kehilangan sijil kelahiran atau nama lainnya surat beranak salah satu dari kehilangan dokumen penting. Surat akuan berkanun sijil hilang. Contoh surat akuan sumpah kehilangan sijil lahir.

Dan saya membuat surat akuan sumpah ini dengan kepercayaan bahawa apa apa yang tersebut di dalamnya adalah benar serta menurut akta akuan berkanun 1960. Kalau nak kerja nak sijil kelayakan mcm mne saya nak ambil sjil. Diperbuat dengan sebenarnya dan diakui oleh yang tersebut namanya.

Contoh surat akuan sumpah contoh surat akuan sumpah contoh surat lamaran kerja contoh surat permohonan contoh surat pernyataan contoh surat resign contoh surat lamaran contoh surat rasmi contoh surat dinas contoh surat penawaran. Nama di alamat. Dan saya membuat surat akuan sumpah ini dengan kepercayaan bahawa apaapa yang tersebut di dalamnya adalah benar serta menurut akta akuan berkanun 1960.

Muat turun sijil akuan bumiputera sijil akuan pendaftaran kementerian kewangan malaysia.

Surat Rasmi Permohonan Sijil Hilang Lamaran Q

Akuan Sijil Spm Hilang Pesuruhjaya Sumpah Seremban Facebook

Bila Mata Mula Melihat Sijil Spm Hilang

Contoh Surat Rasmi Hilang Barangan Rasmi Suh

Contoh Surat Rasmi Permohonan Sijil Hilang Frasmi

Contoh Surat Rasmi Akuan Sumpah Gong Shim J

Contoh Surat Rasmi Permohonan Sijil Hilang Rasmi X

Surat Rasmi Permohonan Sijil Hilang Persoalan S

Contoh Surat Akuan Sumpah Hilang Resit Pesuruhjaya Sumpah

Contoh Surat Akuan Kehilangan Sijil – Muat turun sijil akuan bumiputera sijil akuan pendaftaran kementerian kewangan malaysia. Dan saya membuat surat akuan sumpah ini dengan kepercayaan bahawa apaapa yang tersebut di dalamnya adalah benar serta menurut akta akuan berkanun 1960. Nama di alamat. Contoh surat akuan sumpah contoh surat akuan sumpah contoh surat lamaran kerja contoh surat permohonan contoh surat pernyataan contoh surat resign contoh surat lamaran contoh surat rasmi contoh surat dinas contoh surat penawaran. Diperbuat dengan sebenarnya dan diakui oleh yang tersebut namanya. Kalau nak kerja nak sijil kelayakan mcm mne saya nak ambil sjil..